SALGSVILKÅR

Betaling

Den samlede prisen ved utsjekk inkluderer moms. Kostnadene til frakt kommer i tillegg og presiseres ved utsjekk. Bindene avtale er inngått når kjøper har sendt sin bestilling. 

Vi tilbyr følgende betalingsmuligheter: Vipps, bankkort, Mastercard og Visa. Samt Klarna.

Når du gjennomfører en bestilling hos oss sender vi deg en ordrebekreftelse til deg som kunde, varen blir pakket innen 48 timer og sendt direkte til deg. Pengene blir trukket fra ditt betalingskort når varen er sendt fra vårt varelager. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. 

Du kan ellers laste ned forbrukertilsynets standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp HER.

Levering

Når vi mottar din ordre vil vi etterstrebe å sende den innen 48 timer. Du kan da forvente å motta varen innen 3-7 arbeidsdager. Levering har tatt sted når kjøper eller hans/hennes representant fått varen i sin besittelse.

Hvor produkt kjøpes gjennom Tise har kjøper mulighet til å velge frakt med HeltHjem mot betaling. Dersom pakker skal sendes pr. post betaler kjøper dette. Fysisk levering kan avtales i Bergen, dette er uten kostnad.

Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt tingen. Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

Partene

Selger er VILT VINTAGE, viltvintage@gmail.com, org.nr 925905216, og betegnes i det følgende som  selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som  kjøper/kjøperen.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.